Almere.... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Almere.... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Almere....

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

01 Oktober 2010 | Nederland, Almere Stad

Hee!

Ik ben weer onderweg, Almere zit ik nu. Eerst trouwens bedankt voor al de reacties. Hoewel ik wel moet zeggen dat niet alle reacties zijn van mensen die ik ken of heb ontmoet. Bijna alles eigenljik. Zo heb ik die meisjes allemaal niet ontmoet (behalve de 1e Priscilla, heel aardige vrouw!) en voor de duidelijkheid ik doe niet aan drugs!!!! Wel ben ik geschrokken van het bericht dat mijn ouders gaan scheiden :( Ga er niet veder over uitweiden, maar is wel ff kut! Vooral nu. Ben in ieder geval vastberaden door te gaan!!!

In ieder geval: ben dus vannoachtend vertrokken vanuit Almere. Gaat wat moeizamer nu, want heb vreselijke spierpijn van het dragen van de backpack; m'n hele lichaam doet pijn. Ik kapseis ook nog soms, maar dat zal wel wennen.

De treinreis was weer erg mooi. Heel veel groen gezien. Wel kort (kwartiertje) en daar had ik niet op gerekend, steeds wel weer lastig om die backpack de trein uit te krijgen :( Gelukkig zijn mensen wel behulpzaam.

Almere zelf is niet heel erg wat ik gehoopt had. Lelystad alleen dan heel veel groter. Er zijn heel veel "wijken" en een hele grote bioscoop. Daar ga ik zo maar een film kijken, want de rest is weinig boeiends. ja de parkeermeters zien er wel leuk uit. Daar ben ik altijd al geïnteresseerd in geweest :)

Het voelt fijn vrij te zijn, maar hoop toch dat de rest van Nederland wel wat mooier wordt. Morgen naar Amsterdam, hoop dat dat iets beter is :(

Grtz!!

  • 01 Oktober 2010 - 13:07

    Gammatent:

    Stuur mij dan even een mailtje! Dan laat ik je vanavond de beste plekjes van Almere zien. Je moet wel een beetje weten waar je kijken moet he! We kunnen dan altijd nog naar de bios!

    x Sas

    (sacha345@hotmail.com)

  • 01 Oktober 2010 - 13:07

    Priscilla.:

    Wilco, laat je niet ontmoedigen door deze mensen, ik heb even gegoogled, en ze komen van een groot forum, ik leg je via de telefoon wel uit wat een forum is;) Ik hoop dat je het heel leuk hebt! Het is hier wel minder leuk zonder jou!

    Kusje!

  • 01 Oktober 2010 - 13:10

    Fapper:

    Amsterdam is een mooie stad. Maar pas op je spullen.

  • 01 Oktober 2010 - 16:01

    Rob:

    En? mis je je ps3 al een beetje?

    Succes met je reis, ik wacht met smart op het volgende bericht!!

    ps. sterkte met de scheiding van je ouders...

  • 01 Oktober 2010 - 16:12

    Joris:

    Ik vroeg me af, je zei dat je kriskras door nederland gaat reizen, kom je ook nog in Groningen, een hele mooie stad met een uitgebreid uitgaansleven en veel historie.
    Als je daar nog langs komt moet je het maar zeggen.

  • 01 Oktober 2010 - 17:26

    Anita Witzier:

    Hallo Wilco,

    Jij maakt veel mee! Ik ben onder de indruk.

    Kom je ook nog langs in 't Gooi? De koffie staat klaar.

    Liefs,
    Anita Witzier

  • 01 Oktober 2010 - 20:23

    Danielle:

    Hey Wilco,
    je kent me niet maar ik wou je toch nog even veel plezier wensen met je reis. Ik woon vlak bij de grens van Belgie en weet zeker dat je het naar je zin gaat hebben! Eet niet teveel belgische chocolade ;) die zijn namelijk het lekkerste!

    Veel Plezier met je reis. Het gaat je goed!

  • 01 Oktober 2010 - 21:55

    Henk Hugo De Waert:

    hey wilco! kom naar Breda! de parel van het zuiden! Dan gaan we helemaal los! Als je wilt komen, laat het dan weten!

  • 02 Oktober 2010 - 14:45

    Nielsch:

    Welke film heb je gezien in de bioscoop? Was het wat?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 17779

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: