Ruigoord - Reisverslag uit Ruigoord, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Ruigoord - Reisverslag uit Ruigoord, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Ruigoord

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

02 Oktober 2010 | Nederland, Ruigoord

Hey mensen,

Geruststellend bericht: ik ben er uit gekomen. Was even in paniek geraakt :( Ik probeerde een kaartje te kopen, maar dat kon dus niet, in Amsterdam moet je zo'n chipkaart hebben en ik dacht even dat ik niks meer zou kunnen omdat ik die dus niet heb. Ik heb uiteindelijk een ov-kaart gekocht bij een balie, maar per ongeluk opgeladen met €150. Ik vroeg of ik dit nog terug kon laten storten, maar de man achter het loket zei: 'Nee! Nu de rij uit er staan mensen te wachten!' Wat een eikel :@

Heb geen geld meer voor een hostel dus ik was even bang dat ik op straat zou moeten slapen. Gelukkig was daar toen een hele aardige man, Anton, die vroeg waar ik heen ging enzo. Legde hem het verhaal uit en hij kwam met een tip :-) Hij woont in een klein plaatsje buiten Amsterdam waar je gratis kunt kamperen :D Ruigoord heet het. Uiteraard heb ik mijn tentje bij me dus dit kwam perfect uit. Ik kon zelfs met hem meerijden! Het is echt een heel grappig dorp met kleurrijke huizen en veel kunstenaars :-) Anton en zijn vrouw hebben voor me gekookt en heb daarna m'n tent opgezet. Ik ga zo naar een feest in de kerk van Ruigoord! Cocktoberfest heet het, ben erg benieuwd, lijkt me heel gaaf! Vooral omdat het in een kerk is. Ik ben niet gelovig trouwens, maar geloof wel dat er iets is.....

Ga nu weer even socializen en daarna de kerk in. Morgen weer een update!

Grtz

p.s. geen stomme/haat berichten meer please, haten = verlaten!

  • 03 Oktober 2010 - 11:48

    Anita Witzier:

    Hallo Wilco,

    Ik ben zo jaloers op je. Ik wil ook zo'n mooie reis maken. Maar ik moet helaas werken.

    Liefs,
    Anita Witzier

  • 04 Oktober 2010 - 14:30

    Priscilla.:

    Hey Wilco,

    Ik zit met smart te wachten op wat foto's van je reis tot nu toe. Je hebt toch wel een digitale camera?

    X

  • 04 Oktober 2010 - 18:03

    Priscilla:

    Ik wist niet dat je zo'n megapik had! IK maak het uit, ga maar met een ander meisje van 12, mijn kutje is te strak voor je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ruigoord

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 17767

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: