Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

03 November 2010 | Nederland, Deventer

Grappig: mijn vorige verslag begint met de woorden 'ik leef' en eindigt bij de reacties met een overlijdensbericht. Ik kan in ieder geval melden dat ik nog in leven ben. Ik heb de afgelopen weken wel bijna een week rust moeten houden doordat ik een hernia heb ontwikkelt door het dragen van mijn backpack. Dit gebeurde toen ik aan het wandelen was in de Utrechtse heuvelrug (wilde daar gaan kamperen). In Drunten heb ik een hotel een paar dagen bijna niks kunnen doen. De dokter heeft me geadviseerd wat spullen uit m'n tas te halen zoals m'n strijkijzer, weegschaal en geluksbaksteen. De eerste twee heb ik er uit gehaald, maar zonder die baksteen red ik het echt niet! In plaats daar van heb ik m'n scheerapparaat achter gelaten, want ik die had ik alleen meegenomen voor het geval ik baardgroei zou krijgen, maar dat zit er nog niet in denk ik.

De Utrechtse heuvelrug was mooi! Geloof ik althans, want ik moest de echte beelden steeds onderscheiden van de hallucinaties die ik door de hernia kreeg. Na dit mooie stukje natuur en een week rust ben ik door gereisd naar Apeldoorn. De grootste reden was natuurlijk dat FC Zwolle hier speelde tegen AGOVV Apeldoorn. Ik ben voor het eerst in een echt stadion geweest! AGOVV Apeldoorn heeft echt een gigantisch mooi en sfeervol stadion. Jammer wel dat ik het niet in Zwolle zelf was, maar er waren zeker 30(!) fans uit Zwolle meegereisd en die kon je eventueel horen als je je een beetje concentreerde. Ik ben helaas in het AGOVV gedeelte terecht gekomen. Fanatieke AGOVV supporters zijn niet aardig kan ik je zeggen. Toen ik bij het tweede doelpunt van Zwolle bleven drie van hen mij een uur lang strak en boos aangekeken. Niet één keer keken ze ergens anders heen. Het was een verschrikkelijk uur... bij het laatste fluitsignaal barstten ze in lachen uit :( MAAR 1-5 winst, daar gaat het om. Binnenkort naar een thuiswedstrijd, dat moet een stuk leuker zijn!

Moet er nu vandoor. Met wat nieuwe vrienden afgesproken om bij de Febo in Deventer centrum te hangen. Blog snel over m'n avonturen hier!

Grtz

  • 04 November 2010 - 06:13

    Gijs:

    Wat ben jij toch een eindbaasje! Goed dat je die baksteen toch mee hebt genomen, zonder kan jij echt niet. Dat weet iedereen. Succes met je hernia!

  • 04 November 2010 - 09:19

    Fan:

    doorgaan met deze stukjes! Ooit kom je wel in belgie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 17770

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: