Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

07 Oktober 2010 | Nederland, Hoofddorp

Hallllooo!

Ben ik weer. Tijdje niet meer geblogt. Sorry daarvoor. Heb het een paar dagen zonder internet moeten stellen. Heerlijk eigenlijk.

Afgelopen zaterdag was er dus het Cocktoberfeest in Ruigoord. Het was echt heel anders dan waar ik normaal naar toe ga, niet te vergelijken met schuurfeesten! Het bleek dus wel zeg maar een homo feestje te zijn. Tenminste volgens mij wel, want er waren bijzonder veel mannen die ook vaak naar me keken. Wel heel aardig allemaal. 3 van hen wilden een after party houden in mijn tent, maar dat heb ik maar niet gedaan. Toch voelde ik me heel erg goed op het feestje. Echt héél goed. Mijn lichaam voelde ook heel fijn aan op de één of andere manier, zoals nooit te voren.

Anyway, ik ben dus een paar dagen blijven kamperen in Ruigoord. De mensen zijn heel aardig en ik heb veel na kunnen denken. Gister hielden we een kampvuur en het was weer heel gezellig, maar toen gebeurde het: in mijn zoektocht naar brandbaar hout vond ik per ongeluk een beginnend kunstwerk van één van de bewoners. Het feestje in Ruigoord was voorbij... In no time moest ik mijn Quechua tentje zien in te pakken, je weet wel, zo'n tent die zichzelf in 3 seconden opzet. Vervolgens zit er een handleiding bij met een 42 stappen plan om hem weer in elkaar te vouwen. Wetenschappers zijn er nog steeds niet over uit hoe dit voor elkaar te krijgen dus je kunt je voorstellen dat dit voor mij ook een heel gedoe was op dat moment. De dorpsbewoners vonden een veel snellere oplossing; het kampvuur. Gelukkig wilde vervolgens 1 iemand mij nog wel een lift geven weg van het dorp. Hij zette me echter af in het midden van de A5 :(. Hier heb ik een paar uur vliegtuigen lopen staren, dromend over hoe het toch zou zijn: het werk van een parkeerwachter...

Ben daarna doorgelopen naar Hoofddorp. Heb geen onderdak kunnen vinden dus wilde gaan "schuilen" in Club Challange 2.0, maar ik kwam er niet in, omdat ik geen 18 was (ben ik wel bijna!). Nou ja ze zeiden dat ik er niet uit zag, maar ze bedoelde waarschijnlijk dat ik te jong was.

Heb de nacht voor het eerst buiten doorgebracht wat vreselijk was, maar ik denk dat het er bij hoort..

Hoofddorp heeft niet zoveel. Ben nu aan bedenken waar ik nu heen zal gaan. Wat is leuk? Waar moet ik heen? Iemand tips (niet Amsterdam, daar ben ik nog niet klaar voor!)?

Moet ook even zien hoe ik het financieel ga doen, want ik heb bijna niks meer (per ongeluk ov-chipkaart met €150 opgeladen). Pa, ma als jullie dit lezen? :P;)

Ga nu richting station. Tot snel!!

Wilco

  • 07 Oktober 2010 - 15:11

    Rob B:

    Hoe kan het dat ik telkens een mailtje krijg van jouw reisverhalen op waarbenjij.nu? :s Ik ken je nog geeneens. :s

    Ik gun je een hele fijne, leuke en goede reis, maar ik meld mij wel af van de mailinglist; ik heb nl écht geen flauw benul wie jij bent. Maar nogmaals: een fijne, leuke en goede reis gewenst!

  • 07 Oktober 2010 - 15:52

    Wilco:

    Foutje denk ik. Sorry. Jij ook succes op de reis van het leven...

  • 07 Oktober 2010 - 17:11

    Maarten:

    Zeg, Wilco! Even een serieuze vraag... Ik wilde weten of jij voor deze reis al veel bent weggeweest, namen je ouders je mee op vakantie? Of is dit je eerste echte "grote" reis? Daarnaast wil ik ook zeggen dat ik je erg bewonder en ik zal je blog blijven lezen. Als je nog in het oosten komt, laat het dan weten;) Bij mij ben je altijd welkom! Veel plezier met je verhalen!

  • 08 Oktober 2010 - 11:58

    Rob B:

    Ik weet nu weer wie je bent! Het duurde ff (maja, jij zei eerst ook niets, en moi is dan ook een echte 'Sherlock Holmes' hè? :P)

    Maar jeetje joh, dat je dat allemaal zo in je eentje doet! Ik vind het trouwens best wel klote dat je je playstation 3 thuis moest laten; ik zou écht niet zonder kunnen! :(

    Overigens, Den Helder schijnt ook best leuk te zijn. Tip: ga alleen niet 's avonds in je eentje door de Falgabuurt (en hotels/ restaurants in dat gebied zijn ook best wel een no-go). Zolang je in het centrum blijft heb je vast een keigave tijd. :)

  • 09 Oktober 2010 - 14:58

    Lucinda:

    heey ik zat even je verhalen te lezen...
    maar met je ov kaart kan je toch alle bussen en treinen toch pakken?
    maar omgeving breda en tilburg is leuk om te bekijken

    veel plezier nog met je reis

    groetjes lucinda (je kent me niet)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoofddorp

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 17767

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: