Lelystad!! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Lelystad!! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Lelystad!!

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

30 September 2010 | Nederland, Lelystad

Het is zover, ik ben onderweg!! Met de trein naar Enkhuizen en van daaruit met de bus over het ijselmeer naar Lelystad gereisd. Dat was een heel mooi stuk. Ik zag heel veel water :) Alles voelt al heel erg als die film Into the wild!!


Het was uiteindelijk toch wat stressen voor vertrek. Ik heb mijn playstation 3 toch thuis moeten laten. Ik viel om de eerste keer dat ik mijn backpak om deed dus er moést iets uit (weeg zelf maar rond de 60 kg). Volgens m'n ouders zou het toch moeilijk zijn die ergens aan te sluiten en ik denk dat ze gelijk hebben.

Na een goedkoop hotel te hebben gevonden ben ik de stad gaan verkennen. Ik moet zeggen dat Lelystad tot nu toe een beetje tegenvalt. Ik wist niks van de stad, maar heb het gevoel dat ik nu nog steeds niks weet. Ik probeer de historie te vinden en ben dus naar een stukje Lelystad gegaan wat er enigszins oud uit zag: Batavia stad. maar ik heb zwaar het vermoeden dat dit niet autenthiek is.

Ben naar de VVV gegaan voor wat bezienswaardigheden, ze adviseerden me de Etos in winkelcentrum de Waag. Dat ga ik morgen dus maar een kijkje nemen..

Het is de hele dag bewolkt geweest. Ik ben daar altijd heel blij mee. Mensen vinden dat vaak raar, maar grijs is nou eenmaal mijn favoriete kleur. Grijs past ook wel goed bij Lelystad trouwens.

Tot nu toe vind ik Nederland buiten Castricum niet zo mooi, maar morgen reis ik door naar Almere, dat moét wel mooier zijn :D Heb er zin in!

Ga nu stoppen, internet is hier 1 euro per half uur.. Hou jullie up to date!

Wilco

p.s. Een berichtje achter laten mag altijd!

  • 30 September 2010 - 17:12

    Toevallige Passant:

    Hey Wilco,

    Goed bezig man! leuke verhalen! blijf genieten,

    groetjes.

  • 30 September 2010 - 19:08

    Priscilla:

    Hey Wilco,
    Ik wil je succes wensen met je rondreis, geniet ervan! Ik vond het erg gezellig je te spreken ;-) en je weet het, je bent altijd welkom dan drinken we nog een biertje!!
    Lelystad rulezzzzzz.
    X

  • 30 September 2010 - 19:27

    Jari:

    Veel plezier in de Etos ;)

  • 01 Oktober 2010 - 11:09

    Samantha:

    Beste Wilco

    Wat mooi dat je je dromen waarmaakt. Had je ooit nog verwacht dat je zo ver als Lelystad zou komen?
    Ik zou willen dat ik zo'n avonturier was als jij.

    Groeten,
    Samantha.

  • 01 Oktober 2010 - 11:15

    Alberto S.:

    Was echt gezellig met je !! Veel succes op weg naar almere ! Vergeet die Zanger Rinus cd's volgende keer niet mee te nemen.

    Groetjes en kusjes,
    AS

  • 01 Oktober 2010 - 11:21

    Honkey!:

    De etos is echt "the place to be" in Lelystad! Veel plezier mang! 1 euro per half uur... Dat is best veel, blijf leuke verhalen maken! ik zal ze lezen!

    XXX

  • 01 Oktober 2010 - 11:22

    :'):

    :')

  • 01 Oktober 2010 - 11:22

    WilcoFan:

    Hoi Wilco!

    Vol jaloezie volg ik je reis! Wat een avonturen zeg! Kan niet wachten totdat de foto's online komen!Succes!

  • 01 Oktober 2010 - 11:25

    Rob G.:

    Heeeeyyyy Wilco,

    Echt leuke verhalen! Ik word er echt vrolijk van!

    Trouwens, je moeder en ik heb besloten te scheiden en je bent geadopteerd.

    Rob.

  • 01 Oktober 2010 - 11:27

    Priscilla:

    Hey Wilco,

    Ik word echt zeiknat van al je verhalen. Leuk als je een keer langskomt voor wat meer dan een biertje.

    Lelystad rulezzzzzzz.
    X

  • 01 Oktober 2010 - 11:33

    Mama:

    Wilco,

    Mama hier... vergeet niet elke dag een schone onderbroek aan te trekken. Hou van je. kusknuf mama

  • 01 Oktober 2010 - 11:33

    Anita:

    Hey Wilco,

    Ik was ook opzoek naar mezelf, maar Jezus bood mij uitkomst. Jezus bevrijdt je. Ik zie je zondag wel in de kerk.

    Xxx je zusje,

  • 01 Oktober 2010 - 11:44

    Samira:

    Succes wilde tijger was genieten in lelystad

  • 01 Oktober 2010 - 12:03

    Priscilla:

    Hey Wilco,

    Ik weet niet hoeveel priscilla's jij kent, maar ik ken er in ieder geval maar 1. Dus wie is die meid die zo zeiknat van jou wordt?
    De Groeten...

  • 01 Oktober 2010 - 12:29

    Gammatent:

    Lelystad is niets vergeleken bij Almere! Daar ga je echt je ogen uit kijken. Stuur anders even een mailtje naar sacha345@hotmail.com als je een rondleiding wil door Almere. Ik woon daar!

    x

  • 01 Oktober 2010 - 12:33

    Nielsch:

    Hee Wilco jongen, kom je nog naar Utereg toe? Gaan we samen de Dom beklimmen en waterfietsen in de Oude Gracht, is lache man!

    Nou doei!

  • 01 Oktober 2010 - 12:39

    Gammatent:

    Meneer Sjaak Trekhaak, doe ff normaal...

  • 01 Oktober 2010 - 12:41

    Sjaak Trekhaak:

    Hoe kan je met dit nou serieus blijven?

  • 01 Oktober 2010 - 17:21

    Sjors:

    Hey Wilco,

    Moedig besluit om te gaan backpacken naar België. Ik wil je veel succes, wijsheid en vooral veel plezier wensen met je avontuur!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 17777

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: