Backpacken naar België - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu Backpacken naar België - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Wilco Lemmers - WaarBenJij.nu

Backpacken naar België

Door: Wilco

Blijf op de hoogte en volg Wilco

28 September 2010 | Nederland, Castricum

He mensen! Welkom op mijn reisdagboek :)

ik ben Wilco, 17 jaar en woon bij m'n ouders in Castricum (voor als je me nog niet kende :P). Ik heb net mijn havo diploma gehaald en heb nog geen idee wat ik verder wil gaan doen dus ga ik eerst wat rond reizen om mezelf een beetje te leren kennen en uit te vinden wat ik wil. na wat te hebben rondgekeken heb ik besloten te gaan backpacken naar België. Ik zal slingerend door Nederland reizen, steeds meer naar het zuiden. Ik verheug me vooral op Zwolle (FC Zwolle!!!!1). Hoe lang ik weg ben weet ik nog niet precies, maar ik schat minstens 6 maanden.

Morgen vertrek ik met de trein richting Enkhuizen en van daaruit ga ik naar Lelystad. ik heb nog niet veel buiten Castricum gezien eigenlijk dus ben erg benieuwd :):)

Heb me heel goed voorbereid al zeg ik het zelf. aflgelopen zomer heb ik een paar weken bij de AH gewerkt om wat geld te sparen dus ik kan nog even vooruit. Gelukkig heb je voor België geen visum nodig dat scheelde al een hoop stress.

Morgen wordt ik naar het station gebracht en vanaf dan zal ik regelmatig een update posten hier.

Grtz


  • 30 September 2010 - 15:34

    Johan:

    Succes man. Hoop wel dat je alle benodigde vaccinaties hebt gehad!

  • 01 Oktober 2010 - 11:28

    Faka Met Je Moer:

    Sepo

  • 01 Oktober 2010 - 12:13

    Kees:

    Heb je ook een draagbare kachel?

  • 01 Oktober 2010 - 15:52

    HENK:

    Je hebt nog niet veel buiten Castricum gezien, en verwacht de weg naar België te vinden _O-

    gaat je nooit lukken man, je kan nog niet eens zelf naar het station:|

  • 01 Oktober 2010 - 15:54

    Eva:

    Ik hoop dat alles goed komt daar in de wilde oerwouden van belgie en de woeste nederlandse wateren. Helemaal op je zelf aangewezen en zo ver van de bewoonde wereld. Succes en geniet ervan!

  • 01 Oktober 2010 - 16:33

    Sophie:

    Kom je ook langs Tilburg? misschien kunnen we dan een keertje afspreken.

    (jekentmeniet) :$

  • 01 Oktober 2010 - 19:31

    Bennootje:

    Is je tweede naam Thom?
    Steek je ook wel eens een vuurwerkje af?

  • 02 Oktober 2010 - 08:02

    Math:

    tl;dr

  • 02 Oktober 2010 - 12:20

    Deepart:

    Ik weet niet hoelang je gaat maar heb je eraan gedacht om een visum aan te vragen?

    Succes!

  • 03 Oktober 2010 - 13:12

    AdvancedPower:

    Kankerlijer.

  • 03 Oktober 2010 - 16:52

    Uw Foute Opa:

    Pas maar op! Van een land dat als nationaal symbool een plassende kleuter heeft hoef je niet veel te verwachten.

  • 03 Oktober 2010 - 21:03

    Dat Weet Jij Wel Adv:

    AdvancedPower :één dom woord kom je binnenkort wel tegen mag je tegen mij zeggen stumpertje

  • 03 Oktober 2010 - 21:05

    Dat Weet Jij Wel Adv:

    AdvancedPower :één dom woord kom je binnenkort wel tegen mag je tegen mij zeggen stumpertje

  • 03 Oktober 2010 - 21:05

    Dat Weet Jij Wel Adv:

    AdvancedPower :één dom woord kom je binnenkort wel tegen mag je tegen mij zeggen stumpertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Castricum

Backpacken naar België

Recente Reisverslagen:

08 November 2010

Bentelooooo

03 November 2010

Hernia, AGOVV Apeldoorn, Deventer

13 Oktober 2010

Maarssen

07 Oktober 2010

Kampvuur, parkeerwachters en Hoofddorp

02 Oktober 2010

Ruigoord
Wilco

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 17746

Voorgaande reizen:

28 September 2010 - 30 November -0001

Backpacken naar België

Landen bezocht: